top of page
גרדיינט כחול-15.png
  • מי אתם Tessera?
    Tessera היא החברה מאחורי SafeSwap, הפלטפורמה שמביאה לראשונה ביטחון אמיתי למסחר בין אדם לאדם בשוק המשני. אנו מאפשרים לקונים ולמוכרים להמשיך לסחור בדרך שבה הם רגילים – ישירות, בפשטות ובנוחות – אך הפעם עם שכבת הגנה מלאה שמונעת הונאות . במקום לכפות על המשתמשים פלטפורמות מסורבלות או תהליכי רישום מורכבים, SafeSwap משתלב באופן טבעי בשיטות הקנייה והמכירה שהם כבר מכירים ואוהבים, כגון קבוצות פייסבוק, רשתות חברתיות וערוצים דיגיטליים אחרים. אנו מספקים שכבת הגנה וביטחון לעסקאות אלה, מבלי לפגוע בחופש המסחר או לשנות את אופן ההתנהלות של המשתמשים. עם מחויבות לשקיפות, ביטחון, וטכנולוגיה מתקדמת, אנו שואפים להעניק למעריצים דרך מהימנה וגמישה לרכוש ולמכור כרטיסים – כך שיוכלו ליהנות מהאירועים האהובים עליהם ללא דאגות וללא הונאות.
  • למה משמשת SafeSwap?
    בין אם אתם קונים או מוכרים, SafeSwap פועלת כרשת ביטחון למסחר מקוון מאובטח. הפלטפורמה שלנו מיועדת במיוחד עבור אנשים המעוניינים לבצע עסקאות עם אחרים ברשת (בשלב זה בפייסבוק בלבד), גם מול זרים מוחלטים. כל עסקה כוללת קונה ומוכר, ולעיתים קרובות מדובר באנשים שלא הכרתם קודם לכן. SafeSwap מספקת הגנה מלאה מפני הונאות ומבטיחה שהעסקה תתבצע בביטחון ובתנאים הוגנים לכל הצדדים. 🚀
  • מה זה SwapLink?
    זהו קישור מאובטח שמספקת לך המערכת שלנו לאחר רישום הכרטיסים. הקישור נועד לאפשר לך לפרסם את הכרטיסים שלך בצורה נוחה ולחבר אותם לרוכשים פוטנציאליים. פשוט שתף את הקישור בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר – והרוכש יוכל לבצע תשלום ישירות.
  • למה למכור דרך SafeSwap?
    ממשק נגיש ואטרקטיבי – המוכר מתחבר לשירות SafeSwap, דרך Facebook Messenger, מאמת זהות ומעלה את הכרטיסים תוך פחות מדקה. מכירה בטוחה ומקצועית – השימוש ב-SafeSwap מסייע לבנות אמון עם הקונים. בנוסף, המערכת מאמתת את זהות המוכרים, כך שהקונים מרגישים בטוחים יותר לבצע עסקאות אתכם. ללא עמלות למוכרים – נכון לעכשיו המוכר לא משלם עמלות. תמיכה מקצועית ואישית – צוות התמיכה שלנו מלווה אתכם לכל אורך התהליך ונותן מענה לכל שאלה.
  • איך מעלים כרטיסים?
    במידה והכרטיסים בפורמט PDF עקבו אחר השלבים הבאים: במובייל: היכנס לקובץ הכרטיסים ולחץ על אפשרות השיתוף (נמצא בחלק העליון או התחתון). לאחר מכן, בחר לשתף את הקובץ דרך Messenger עם Tessera. - במחשב: לחץ על סמל הקובץ ב Messenger, בחר את הקובץ הרלוונטי והעלה אותו בקלות, או תעתיק את הקובץ לMessenger. במידה והכרטיסים בפורמט קישור אלקטרוני עקבו אחר השלבים הבאים: 1️⃣ העתיקו את הקישור שמכיל את הכרטיסים. 2️⃣ שלחו לנו את הקישור לMessenger.
  • מהי עמלת מכירת הכרטיסים?
    כל הכסף שלכם! נכון לעכשיו, SafeSwap אינה גובה עמלות עבור העסקה.
  • האם ניתן להעלות כמה קבצים במקביל?
    המערכת מאפשרת העלאת קובץ אחד בלבד לכל עסקה.
  • האם ניתן להעלות צילומי מסך של הכרטיסים?
    אנחנו לא מקבלים צילומי מסך של כרטיסים, אך הנה מה שתוכל לעשות כדי למכור את הכרטיס: 1️⃣ חפשו בתיבת הדואר הנכנס שלכם הודעה מטעם מארגן האירוע הכוללת עותק PDF או קישור אלקטרוני לכרטיס. 2️⃣ אם אתם מוצאים PDF, הורידו אותו למכשיר שלכם ועקבו אחר ההוראות בMessenger. אם אתם מוצאים קישור אלקטרוני, העתיקו את הקישור ותשלחו לSafeSwap לאימות בMessenger. במידה וקיבלתם את צילום המסך ממישהו אחר, פנו אליו ושאלו אם הם יכולים לשתף איתכם את קובץ ה-PDF או הקישור המקורי.
  • כמה זמן לוקח תהליך האימות?
    תהליך האימות לוקח עד 20 שניות.
  • הכרטיסים שלי לא עוברים אימות, מה לעשות?
    במקרה זה, תקבל הודעה מיידית עם פרטי הבעיה. ודא שהפרטים שהזנת נכונים. אם הכול תקין ועדיין יש בעיה, צור קשר עם צוות התמיכה שלנו לבדיקה נוספת דרך הMessenger.
  • למה אני נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי?
    ב-SafeSwap, האבטחה וההגנה על המשתמשים שלנו הם בעדיפות עליונה. הזנת פרטי כרטיס אשראי מתבצעת כחלק ממנגנון האמון והגנת העסקאות שלנו. אם מוכר ינסה למכור כרטיס ולא יעמוד בהתחייבויותיו בהתאם לתנאי השימוש, נחייב את כרטיס האשראי שלו בקנס בגובה 50% משווי העסקה.
  • ברצוני לשנות את מחיר הכרטיסים שהעליתי, מה עליי לעשות?
    על מנת לשנות את מחיר הכרטיסים, עליכם לפתוח תהליך מכירה חדש, דרך אותו המשתמש בלבד, ולציין מחיר מכירה חדש. המערכת שלנו תנפיק לכם קישור מכירה ״SwapLink״ התואם את המחיר העדכני.
  • מתי אקבל את התשלום עבור הכרטיסים?
    ככלל כספי הרכישה יועברו לחשבון שהוגדר על ידכם ביום ה-15 בחודש, שלאחר המועד שנקבע לקיום האירוע.
  • האם אני יכול להעלות כרטיסים וגם למכור אותם מחוץ למערכת SafeSwap באותו זמן?
    לא. עם העלאת הכרטיסים למערכת ולאורך כל תקופת הימצאותם בה, המשתמש מתחייב להימנע ממכירתם מחוץ למערכת או מביצוע עסקה שלא באמצעותה. עם זאת, ניתן להגיש בקשה להסרת הכרטיסים בכל עת, ובלבד שטרם נמכרו לרוכש דרך המערכת. כל עוד הכרטיסים מוצעים למכירה במערכת, כל פעולה העלולה לפגוע בתקינותם, לרבות ניסיון למכור אותם במקביל מחוץ לפלטפורמה, תיחשב כהפרה של תנאי השימוש. במקרה של ניסיון הונאה או הפרת תנאי השימוש, יחול קנס בגובה 50% משווי העסקה.
  • כיצד ניתן להגן על עצמי מתלונות בלתי מוצדקות?
    הקונה הגיש תלונה, אך אתם סבורים שאינה מוצדקת? SafeSwap כאן להגן עליכם! במקרה של תלונה מצד קונה, SafeSwap מקפיאה את העסקה באופן מיידי, כך שהכספים נותרים בטוחים עד לסיום החקירה וקבלת החלטה הוגנת. איך SafeSwap מטפלת בתלונות? 🔹 שמיעת הצד שלכם – כאשר מתקבלת תלונה, צוות התמיכה ייצור איתכם קשר במייל. זהו הזמן שלכם להציג את גרסתכם ולספק הסברים. 🔹 בדיקה מעמיקה – אם אינכם מסכימים עם התלונה, נבצע חקירה יסודית. ייתכן שתתבקשו להציג ראיות שיסייעו לנו להכריע את המקרה במהירות: ✔️ תיעוד תקשורת עם הקונה – תיעוד של שיחות שהתקיימו אל מול הקונה, במידה ופנה אליכם ישירות. ✔️ אסמכתא רכישה – שמרו את הקבלה מחברת הכרטיסים כאסמכתא. ✔️ אישור שימוש בכרטיסים – פנו לחברת הכרטיסים ובקשו מהם שישלחו לכם אישור מפורט על מימוש הכרטיסים איך להימנע מתלונות מראש? ✅ היו שקופים וברורים – ספקו תיאור מדויק ונכון של הכרטיסים באיכות גבוהה. ✅ שמרו על שקיפות והוגנות – שמרו על עדכונים מול הקונה לכל אורך העסקה. לא כל תלונה מובילה להחזר כספי במקרים מסוימים הקונה לא יהיה זכאי להחזר, למשל: ❌ הגשת תלונה מאוחרת – הקונה לא פעל במסגרת הזמן שנקבע. ❌ התיאור תאם את המציאות – המוצר שסופק זהה למפורט במודעה. ❌ אחריות הקונה – הנזק או השינוי בכרטיסים בוצעו לאחר המסירה. ❌ אישור שביעות רצון מוקדם – הקונה אישר שהעסקה הושלמה לשביעות רצונו לפני שהגיש תלונה. ❌ חוסר הוכחות – הקונה לא הציג ראיות התומכות בטענתו. ❌ ניצול לרעה של המערכת – הקונה הפר את כללי השימוש של SafeSwap. SafeSwap מחויבת לשמור על מסחר הוגן ושקוף, תוך הגנה מלאה על שני הצדדים בעסקה. 🚀
  • איך אתם שומרים על הקונים?
    :SafeSwap מיישמת מספר שכבות הגנה 1️⃣ בדיקות אימות למוכרים: כל מוכר עובר בדיקת זהות. 2️⃣ שמירת כספי הרוכש ודרישת כרטיס אשראי ממוכרים: על מנת להבטיח את כספי הרוכש המוכר יקבל את התמורה רק לאחר קיום האירוע. בנוסף, כל מוכר נדרש לספק כרטיס אשראי, ממנו ייגבה קנס בגובה 50% משווי העסקה במידה והפר את תנאי העסקה. 3️⃣ טכנולוגיית אבטחה מתקדמת: הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לנטר אחר פעולות ועסקאות חשודות.
  • האם אוכל לראות את פרטי הכרטיסים לפני התשלום?
    בהחלט! SafeSwap מציגה שקיפות מלאה. תוכלו לראות את כל הפרטים, כולל שם המוכר, שם האירוע, תאריך, סקטור, כמות הכרטיסים ומחיר – לפני ביצוע התשלום.
  • כיצד אוכל לשלם עבור הכרטיסים?
    התשלום מתבצע ישירות דרך SwapLink באמצעות כרטיס אשראי, Apple Pay, Google Pay או ביט.
  • מהן העמלות של SafeSwap?
    נכון להיום, SafeSwap אינה גובה עמלות שימוש (0%).
  • איך אקבל את הכרטיסים לאחר התשלום?
    ברגע שהתשלום מאושר הכרטיסים יישלחו לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה בתהליך הרכישה.
  • למה עליי לאפשר הרשאת מיקום כדי לצפות בכרטיסים?
    כדי לצפות בכרטיסים, יש לאפשר הרשאת מיקום במכשיר הנייד שלכם. זהו חלק מהאבטחה הנדרשת לוודא שהתהליך נעשה בצורה תקינה.
  • מה קורה אם הכרטיסים לא מתאימים או לא תקינים?
    למרות שמקרים כאלה נדירים הם אכן יכולים לקרות, אך אנו לא משאירים את הרוכשים ללא הגנה. במקרה שבו כרטיסים אינם תקינים או שאינם תואמים את מה שהובטח, אנו מפעילים מנגנון בדיקה קפדני: במידה ויש בעיה, אנו ממליצים לפעול כך: 1️⃣ איסוף מידע במקום – יש לפנות לצוות האירוע ולתעד את הבעיה באמצעות צילום מסך, תמונה של הודעת השגיאה, או קבלת פרטי דוח מהסורק בכניסה. 2️⃣ דיווח מידי ל-SafeSwap – יש לעדכן אותנו תוך 24 שעות ממועד האירוע על מנת שנוכל לפתוח בבדיקה מעמיקה. - בנוסף לפנייה ודיווח אלינו, אנחנו ממליצים במקביל לפנות באופן ישיר למוכר על מנת ליישב את הבעיה בצורה המהירה והפשוטה ביותר. 3️⃣ בדיקה ואימות – הצוות שלנו יבחן את המקרה, יתקשר עם המוכר ויבצע בירור מקיף של הפנייה. 4️⃣ החזר כספי מלא – במידה ויימצא כי הכרטיסים אינם תקינים או שאינם תואמים את הפרטים שסופקו מטעם המוכר, תקבלו את כספכם בחזרה בכפוף למדיניות ההחזרים המפורטת בתנאי השימוש.
  • האם אוכל לבטל עסקה לאחר שאושרה?
    כל העסקאות המתבצעות באמצעות SafeSwap הן סופיות ואינן ניתנות לביטול, למעט במקרים המפורטים בתנאי השימוש.
  • מה קורה אם קניתי כרטיסים ואני לא יכול / לא מעוניין ללכת לאירוע?
    במקרה כזה, תוכל לרשום את הכרטיסים למכירה חוזרת ב-SafeSwap. המערכת מאפשרת לך לשתף את SwapLink שלך בפלטפורמות שונות כדי להגיע לרוכשים פוטנציאליים חדשים.
  • מה קורה אם האירוע נדחה או נקבע לתאריך חדש?
    ברוב המקרים, הכרטיסים לאירוע המקורי יהיו תקפים לתאריך החדש, בהתאם להחלטת מארגני האירוע. בדיקת תוקף הכרטיסים – אנו ממליצים לשמור את הכרטיסים ולוודא את תוקפם ישירות מול המוכר ומארגני האירוע, שכן האחריות על קביעת המדיניות במקרה של שינוי מועד האירוע נתונה בידיהם. אפשרות למכירה חוזרת – אם אינך יכול להשתתף במועד החדש, באפשרותך להציע את הכרטיסים למכירה חוזרת דרך SafeSwap. חשוב לציין: כל שינוי במדיניות הכרטיסים נקבע על ידי מארגני האירוע, ו-SafeSwap אינה אחראית להחלטות אלו. אנו ממליצים לבדוק את התנאים מול המוכר והגורם המארגן לפני ביצוע רכישה או מכירה.
  • מה קורה אם האירוע בוטל?
    במקרה שהאירוע בוטל על ידי המארגנים, אנא פנה אלינו בהקדם האפשרי במייל או בMessenger, כדי שנוכל לבצע בירור מול הגורמים הרלוונטיים ולפעול להחזר מלא של כספך בהתאם למדיניות ההחזרים.
שאלות - תשובות מלא
bottom of page